سلام ای عشق !

دلنوشته های من و شعرهای خواستنی

سلام ای عشق !

دلنوشته های من و شعرهای خواستنی

1)بهترین غزلی که خواندم


[تصویر: 486bd708e9410524890f69258421f1e9.jpg]

دریای شور انگیز چشمانت چه زیباست

آن جا که باید دل به دریا زد همین جاست

 

در من طلوع آبی ِ آن چشم ِ روشن

یادآور ِ صبح ِ خیال انگیز ِ دریاست

 

گل کرده باغی از ستاره در نگاهت

آنک چراغانی که در چشم ِ تو برپاست

 

بیهوده می کوشی که راز ِ عاشقی را

از من بپوشانی که در چشم ِ تو پیداست

 

ما هر دُوان خاموش ِ خاموشیم ، اما

چشمان ِ ما را در خموشی گفت و گوهاست

****

دیروزمان را با غروری پوچ کـشتیم

امروز هم زان سان ، ولی آینده ماراست

 

دور از نوازش های دست مهربانت

دستان ِ من در انزوای خویش تنهاست

 

بگذار دستت راز ِ دستم را بداند

بی هیچ پروایی که دست ِ عشق با ماست

                                     

                                        "حسین منزوی"


نظرات 3 + ارسال نظر
الــــــی... دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 10:04 http://goodlady.blogsky.com/

بگذار دستت راز دستم را بداند....

غزل فروش چهارشنبه 30 بهمن 1392 ساعت 13:22 http://ghazal-forush.blogfa.com

زیبا بود

Fariba سه‌شنبه 29 بهمن 1392 ساعت 17:00

منم که گام میزنم همیشه در مسیر تو
بدون تو کجا رود دلی که شد اسیر تو؟
همیشه سر پناه تو حریم دستهای من
همیشه سایبان من نگاه سر به زیر تو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد